Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Den stora badar dagen!!

Av Maria - 4 mars 2010 09:17

Här hemma är allt underkontoll förutom att taket har rasat på hundhuset och vattnet har frusit i kapp med avloppet!! Så jag har dragit på det länge nu det här med att bada hundarna .Dom har ju fått en rejäl vinterpäls, som nu ska börja förberedas inför sommarens utställningar.Så jag har helt enkelt hyrt in mig på ett trim idag för att köra hela gänget på en gång.För trots sin vinterpäls så är det inte läge för några bad  ute

  

Om man inte är isbjörn vill säga, jag längtar till sommaren då man kan ta gänget till stranden

  

För att inte tala om hur underbart det är att kunna stå ute och.....  

Förse fåglarna med byggmaterial i världsklass,så dom inte får besök av Timell o Ekdal


Så  lugnt så återkommer jag (om datorn vill) i kväll


jag tänkte då visa lite bilder på A-l nya favvopryl!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juli 2010 13:11

Så tar man en massa bilder på dom.Här kommer några till                            ...

Av Maria - 22 juli 2010 12:22

...för att ge valparna en så bra start som möjligt här i livet.Fast vissa saker överlämnar jag gärna till andra, som vissa lekar tex.Då kan man istället sätta sig med en kopp kaffe, och titta på hur hundar o ungar underhåller varandra    Denna le...

Av Maria - 22 juli 2010 12:05

Nu är valparna så stora att vi är i full gång med bilträningen och vi gör små utflykter så de ska få uppleva olika miljöer. Ett problem som varit denna gång är värmen, ett uttjatat ämne, men så svårt att hitta ngn lösning på.Tur då att flera i ens be...

Av Maria - 16 juli 2010 10:13

   Hela gänget njöt av den lite mer behagliga temperaturen som blev efter regnet    Pappa B-U spelar ut hela sitt register för att få lite uppmärksamhet.Men han borde väl veta vid det här laget hur stor chans man har att konkurrera med godislet...

Av Maria - 16 juli 2010 10:00

Och då kan man ju roa sig med lite olika saker o på olika sätt Antingen      Så roar man sig med samma saker som man brukar när solen skiner Eller    Så gör man sånt man gärna undviker när solen skiner Hela gänget är redo för en liten ...

Ovido - Quiz & Flashcards