Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Maria - 5 juli 2010 20:02

Valparna växer så det knakar o jag kan ny få leva ut min passion vad gäller valputveckling.De första veckorna är det ju lugn o ro som gäller ,då sitter jag och laddar och funderar på allt som ska genomföras för att ge valparna en gör go start här i livet

    

Det är en höjdpunkt för barnen första gången dom får gå in till valparna och dom blir så besvikna om inte valparna vill vara där dom är.

Denna kullen gjorde dock ingen besviken!!

Redan från början är det valparna som får chansen att upptäcka världen, inte världen som kastar sig över dom

  

Valpgården består av olika underlag o lagom svåra hinder att ta sig över o fram på,om dom bara visste allt som kommer att få uppleva i denna miljön

    

Mys o bus med yngre tvåbeningar ligger redan på topplistan

    

Kan inte säga att jag klockar stunderna av aktivitet för att se till att det också blir tillräckligt med vila för jag är ju inte tokig....eller...

    

Första grejerna undersöks grundligt

      

Här sitter man mest och återigen tycker att dessa MÅSTE vara de sötaste man sett

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards