Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Maria - 24 februari 2010 16:40

Jag har blivit väldigt kroppsmedveten de senaste dagarna, ngt som jag absolut försöker undvika.Vilket kan vara ett STORT problem av förståliga skäl.Nu beror denna vetskap inte på ngn nyfunnen harmoni i kroppen genom yoga eller hälsosam mat, utan genom en smärtsam upplevelse av snö.

Jag beslöt mig igår för att avlasta taket på maskinhallen med några ton snö och idag känns det som om de ligger på mina axlar.Jag tror det är ngt som lossat i höger axel, så nu har spetz kanske en skruv lös...... Kommentarer välkomna!!

  

Vissa tar sig till toppen genom talang o framgång....jag använde en stege!!

  

Att se ner på folk är ngt man ska undvika och jag borde defenitivt  gjort så även i detta fallet då det känns i knäna att inse hur högt upp man är.

  

Tur att det är ngn som gillar snön och kan passa på att leka i trädtopparna

  

  

  

Får ganska ofta frågan om Genji är en"sån där slädhund?" svaret på den frågan är enkel NEJ!!! Medans B-U o A-L  nöjt var ute hela dan medans matte svor över snön och hjälpte till genom att sysselsätta sig själva i snön. Ville Genji bara en sak..... ligga framför brasan.Nu är det ju mkt mer än så som skiljer en Akita från en Husky men det tar vi en annan gång

  

Eter att ha stått på en stege o o skyfflat snö med en egenhändigt förlängd snöskyffel hela dan var jag så trött att jag tyckte det här var ett kul kort.Då förstår ni hur illa det var

Tack o hej!!

Ovido - Quiz & Flashcards