Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Maria - 16 oktober 2009 17:50

Ja se det snöar, det var väl.....INTE alls roligtGråter

Det enda man kan göra i det här vädret är att tvinga sig ut på promenaden, gå åt samma håll som vinden och tänka på hur trevligt det är att träna hund

  

men det underlättar om vädergudarna är på gott humör Jag tog mig ialla fall runt i blötsnö kaoset och kunde njuta av en stund i värmen framför elden i köket medans jag funderade på vad jag skulle hitta på för aktivering.

Jag kom snabbt fram till att jag tränar alldeles för lite med klicker nu för tiden , så det fick det bli.


Jag bestämde lite olika utmaningar för gänget, och Anna-Lena har ingen naturlig fallenhet för ett liv i stillhet så jag tänkte att det nog skulle vara en lagom utmaning för oss båda att lära henne att lägga sig ner på sidan o ligga stilla .

Jag tror att Anna-lena ansåg att matte var ute o cyklade med de här nya ideerna och det resulterade i en ny utmaning som jag återkommer till med bilder o beskrivning hur vi lyckades.

Om jag ogillar detta vädret så hatar Blixten det och det finns ju inget roligare än att reta en surpuppa ...

  

om man är pippi i detta huset. Jad säger bara: om blickar kunde döda!!


Ovido - Quiz & Flashcards