Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Maria - 17 oktober 2009 14:52

Vad i hel...te är det där sa Anna-Lena


Jag tar alltid alla chanser till att ge mina hundar nya intryck o upplevelser.

Så även denna gång när jag upptäckte att min kompis hade grannar som var lite av en annan sort.

  

Säg hej


Nog för att A-L är van vid nuffarna hos Bedarra, så hon borde inte reagera på stora fyrbenta saker med vänliga ögon o en ovanligt stor nos. Men dom här kunde hon då inte alls förstå vad dom ville när dom kom springade.

Så jag fick helt enkelt ta en paus o slå mig ner för att köra lite "över häcken snack"med grannarna, eller i det här fallet stängsel.


Vid dessa tillfällen har man enormt stor nytta av en hund som inte reagerar oavsett vad som matte hittar på

Tack Bengt-Urban!!

  

Enda gången Anna-lena vill sitta i knät

  

Men efter att ha kollat i hur storebrorsan gjorde tog även A-L det KOolugnt efter ett tag

Ovido - Quiz & Flashcards