Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

En sak i taget

Av Maria - 15 oktober 2009 12:26

Nu har man då äntligen kommit igång igen (till skillnad från vissa andra AGNETA!!)

Jag insåg då hur roligt jag tycker det är att fota hundarna, vilket det inte heller blivit så mkt av med på det senaste.

Jag önskar dock att man hade kameran redo jämt, för de bästa tillfällena går man ofta miste om innan man fått fram kameran och när det gäller just mig ska man dessutom komma ihåg var man hade den senast.

Så nu ska jag ge mig ut i det fina vädret och försöka få de fyrbenta att fastna på bild så vi kan visa vad vi roar oss med när det är älgjakt.

Tills dess kommer här lite fotobevis på hur snabbt saker förändras

Flört(var bara tvungen att öva lite på de nya finesserna i bloggen,eller om jag ska vara helt ärlig så sitter smiley knappen bredvid "lägga in fotoknappen"så jag råkade hamna där)

  

Såg så mysigt ut när killarna lagt sig för o vila efter promenaden ,med god uppsikt över kylskåpet.

Får fram kameran fumlar lite och ska just ställa in skärpan för nästa kort ....

  

.....dådetta är vad jag lyckas fånga på bild. Inga priser för detta motivet tror jag, med har man en blixten som vill vara i centrum, så har man


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juli 2010 13:11

Så tar man en massa bilder på dom.Här kommer några till                            ...

Av Maria - 22 juli 2010 12:22

...för att ge valparna en så bra start som möjligt här i livet.Fast vissa saker överlämnar jag gärna till andra, som vissa lekar tex.Då kan man istället sätta sig med en kopp kaffe, och titta på hur hundar o ungar underhåller varandra    Denna le...

Av Maria - 22 juli 2010 12:05

Nu är valparna så stora att vi är i full gång med bilträningen och vi gör små utflykter så de ska få uppleva olika miljöer. Ett problem som varit denna gång är värmen, ett uttjatat ämne, men så svårt att hitta ngn lösning på.Tur då att flera i ens be...

Av Maria - 16 juli 2010 10:13

   Hela gänget njöt av den lite mer behagliga temperaturen som blev efter regnet    Pappa B-U spelar ut hela sitt register för att få lite uppmärksamhet.Men han borde väl veta vid det här laget hur stor chans man har att konkurrera med godislet...

Av Maria - 16 juli 2010 10:00

Och då kan man ju roa sig med lite olika saker o på olika sätt Antingen      Så roar man sig med samma saker som man brukar när solen skiner Eller    Så gör man sånt man gärna undviker när solen skiner Hela gänget är redo för en liten ...

Ovido - Quiz & Flashcards