Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Maria - 4 juni 2009 21:27

Stämmer bara till viss del här hos oss. B-U skulle defenitivt vilja vara inom försvaret, men det duger inte med flyget som för husse, nej nej MARINEN ska det va!! Han gör dock sitt bästa för att valparna ska följa hans fotspår här i livet

Titta här nu ungar.....

det finns en hel värld under utan att utforska.....

-långt ner i djup perri perri pet(eller ngn annan konstig bokstavskombination som matte inte kommer ihåg) en fisk ja såg och det var DU!!

En jäkla ful fisk det där!!

 Nu är kaffekokningen klar morsan, nu har jag snart fixat "baddaren"


Så till mina valpköpare vill jag bara säga att om ni upplever att dom små underverken tar sig lite vatten över huvudet i framtiden skyll det på B-U

Och när vi ändå är inne på det skulle dom ha lite väl högtflygande planer skyll det på Husse här hemma , annars tar jag på mig fullt ansvar......tror jag

Ovido - Quiz & Flashcards