Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Maria - 5 juni 2009 14:20

Förra helgen var jag tillsammans med kennel Bedarra(världens bästa kennel)

och besökte en huskyspecialutställning. Jag tycker ofta att det är lite svårt att veta vad det är dommarna dömmer efter och JA JA JA jag är jäv.... partisk när det kommer till vem som är snyggast. Men oavsett så är det här med utställning ibland lite förvirrande för en sån som mig.


jag har inga åsikter(eller hur!) om hur dommaren dömmer jag respekterar deras åsikt(sant). Man tror att det ska bli lättare ju fler utställningar man är på och att det ska bli mindre förvirrande, fast det ända jag har att säga efter denna upplevelse är att:

I´m still confused, but on a higher level

Av Maria - 5 juni 2009 07:10

Att flyga fram på stranden! iallafall om man heter Bengt -Urban

Ovido - Quiz & Flashcards