Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Släkten är .....

Av Maria - 21 juni 2009 10:13

BÄST!!

Det tycker iallafall Lille Riki som har flyttat till sin morbror i Finland

Riki med morbror Kusti

Som man bäddar får man ligga

Hos oss gäller även som huskyna bäddar får matte sova

Full fart framåt

Så smidigt att ha en flod som staket till grannarna.....

eller inte! när badmonstret från Sverige flyttat in. Nu har husse sysselsättning under semestern,ett nytt staket

Förmågan att slappa,stannade inte i Sverige

Och det är allt lite bättre fart på släkten, morsan får nu en välbehövlig semester efter att valparna flyttat


Kul att det redan börjar trilla in kort o hälsningar från valparna så vi kan fortsätta följa dom här i bloggen.

Jag ska gå en kurs och lära mig på ett smidigt sätt svara på kommentarer också(ja jag behöver en kurs) Jag har ju min mentor Marjut i alla lägen och har hon lyckats lära mig att skriva i bloggen är inget omöjligt(tror jag)

Jag får dock passa på att be den trevliga människa som hälsat till valparna i en kommentar, om ursäkt då jag lyckades trycka bort din hälsning. Men för att vara mig framför en dator , kunde det gått mkt värre(tro mig)

 
 
Jennie och Exxa

Jennie och Exxa

21 juni 2009 11:30

Vilken mysig sida! Jag har också en husky, en liten tik på 2 år :)

http://www.exxa.se

 
Anna

Anna

27 juni 2009 22:46

Hahaha Maria du är ju helt ..... =) snällt att du inte satte ut min bild under apan ;) haha vet iof ngn annan som skulle kunna sitta där ;)... och då var det inte dig jag tänkte på ;) hahaha

http://www.magicfangs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juli 2010 13:11

Så tar man en massa bilder på dom.Här kommer några till                            ...

Av Maria - 22 juli 2010 12:22

...för att ge valparna en så bra start som möjligt här i livet.Fast vissa saker överlämnar jag gärna till andra, som vissa lekar tex.Då kan man istället sätta sig med en kopp kaffe, och titta på hur hundar o ungar underhåller varandra    Denna le...

Av Maria - 22 juli 2010 12:05

Nu är valparna så stora att vi är i full gång med bilträningen och vi gör små utflykter så de ska få uppleva olika miljöer. Ett problem som varit denna gång är värmen, ett uttjatat ämne, men så svårt att hitta ngn lösning på.Tur då att flera i ens be...

Av Maria - 16 juli 2010 10:13

   Hela gänget njöt av den lite mer behagliga temperaturen som blev efter regnet    Pappa B-U spelar ut hela sitt register för att få lite uppmärksamhet.Men han borde väl veta vid det här laget hur stor chans man har att konkurrera med godislet...

Av Maria - 16 juli 2010 10:00

Och då kan man ju roa sig med lite olika saker o på olika sätt Antingen      Så roar man sig med samma saker som man brukar när solen skiner Eller    Så gör man sånt man gärna undviker när solen skiner Hela gänget är redo för en liten ...

Ovido - Quiz & Flashcards